elinaeek

-
Har haft en samlevnadsdag idag i skolan, hållt på med några stationer som inte var allt för jobbiga! I morgon börjar allvaret med lektionerna. Hoppas nian går världs fort asså mer orkar jag inte. Vi fick sluta vid två idag , och min farmor var i tranemo så hon körde hem mig och louise så var hemma kvart över två. Låg ute och sola till klockan 3, är sjukt varmt ute på våran altan.

Ute i solen igen som gäller, pusssss
Jennifer

okej bra :)

Anonym

skit fin blogg. :)

vill du följa mig med blogvin? jag använder inte de till mina bloggar ja lääser men

ja har en speciell mapp på datorn som ja lägger alla bloggar jag läser i , och dom kollar

jag igenom flera gånger om dagen o kommenterar, så följer du mig med blogvin lägger ja dig i den mappen ?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress