elinaeek

Första skoldagen, och jag överlevde!
Var nästan kul att få träffa alla igen, har verkligen haft en slapp dag. suttit och prata massa fått schemat som ändå faktiskt var hyffsat. ah jag orkar inte skriva , för det har inte hänt något idag.

Men vi kollade på bio. Pay it forward,  jag har aldrig sett den innan men det var riktigt bra! Lite seg i början och sådär men jag och stor lipade i slutet av filmen.! Filmen är absolut se värd för er som inte har sett den.


12-årige Trevor McKinney (Haley Joel Osment) bor i Las Vegas lite fattigare kvarter, med sin mamma Arlene (Helen Hunt). Arlene försöker vara en bra mamma samtidigt som hon har två jobb och sliter för att ge sin son ett bättre liv. Trevor och hans klass får en uppgift av sin SO-lärare, Eugene (Kevin Spacey), att tänk ut ett sätt att kunna förändra världen. Trevor är den som kommer på den bästa idén.

"Skicka vidare". Om alla hjälps åt så kan idén förändra världen, men tyvärr blir det inte så om en del inte vågar. Samtidigt som allt händer så märker Trevor att hans mamma dricker, och det gillar inte Trevor. Hans mamma och Eugene träffas och blir kära, men plötsligt kommer Trevors pappa (Jon Bon Jovi) hem. Hur ska det gå?

Jennifer

okej lägger till dig nu, har du det med mig?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress