elinaeek

Skolstart/Sol/Bilder
Klockan är åtta och jag har hela dagen framför mig , gud vad skönt! Sagt att det skall bli ännu bättre väder idag än igår så jag och mamma har sagt mellan 11-14 ska vi ligga ute, blir säkert mer men det är minst !

Medans jag ändå tänker på det , Någon mer än jag som har lite smått ångest inför skolstarten? ja menar vi börjar om 12 dagar ! :o Får lite smått panik i mellan åt faktiskt men det är inget som jag visar. Kan bli gott att få träffa alla igen. Klara upp en hel del saker som inte blev uppklarade på hela våterminen i åttan!

Då var det vi nu är det ni & vi


Tänkte att jag lägger upp lite bilder som vi tog igår då. Och då ska ni veta att detta var jätte snabbt påkommet. Så ingenting var planerat, och resultatet kunde bli bättre! Vi ska göra om det en dag när solen håller upp med mera smink och andra kläder. Var egentligen bara meningen att vi skulle bada med kläder ute på grunningen. Men Så kan det gå när man alltid har kameran med sig ;)

Även fast att ni inte tykcker om bilderna så skulle det va kul om ni berätta vilken ni tycker är bäst!








Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress