elinaeek

Trevlig kväll igår

Thomeé och Johansson kom till oss igår på moppen vid halv tolv tror jag klockan va. Käka upp pizzan som var kvar kollade på SAW III och Lola2. Sen var det sängen som gällde. Somnade någon gång vid fem. + att jag fick världens dåligaste säng plats. Louise och Thomeé låg i hennes säng matthias och Sabina låg på madrassen och jag fick ligga på en sovsäck med två kudddar under och täcke ? elakt elr vad ? Vaknade iaf lite innan nio,  och sen dom andra vid tio elr något så blev mindre än 4 timmars sömn. Men känner mig ovanligt pigg ändå. Ska snart gå och göra i ordning mig, ska på fotboll vid tre.

hörs pusss

skulle egentligen lagt upp bilder sen igår , men kort läsaren vill inte ta emot minneskortet så det funka inte :s

Sana

Hej är du snäll och kommenterar nån eller flera frågor på min blogg Snälla:):)

Josefine

min säng var jue ledig! (:

Ur Ett Suddigt Perspektiv - Känslor bränner fastän de inte riktigt existerar

Hej :)

Jag tänkte berätta att jag håller på med bloggdesign till ett bra pris. Bara att trycka på Försäljning i menyn.

Du är varmt välkommen att titta förbi.



Ur Ett Suddigt Perspektiv - Känslor bränner fastän de inte riktigt existerar

http://urettsuddigtperspektiv.webblogg.se :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress