elinaeek

Hemma nu

Har precis duschat och the sounds spelas på högsta volym här. Ska gå och blåsa håret och ta massa medel. Ska inte göra något ikväll mer än att sitta hemma, emelie är inte hemma idag heller så får se vart jag sover inatt. Men alltid skönt att vara iordning gjord.

Fick ett sms innan av Louise vid tolv tror jag, och sa att det var framme i Turkiet nu och att det var en bussresa på 1 timme som väntade till hotellet. Men sen när de kom fram skulle de sola på en gång. Börjar tänka på hur det var för oss när kom till Thailand. Då känner jag mig rätt avundsjuk faktiskt. Men ja vill utomlands i November och ifall det ska ske måste jag ta tag i det och prata med f&f och sen får pappa släta resten. Visst låter det inte fel med en utomlands resa i november då det är som mäst grått och regnigt?

pusss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress