elinaeek

Om några timmar åker min Lousie till turkiet

Jag vet inte vart jag ska börja men min älskling åker om några timmar till turkiet i 1 vecka. Självklart tycker jag att det ska bli kul att hon får åka, men ändå tycker jag att hon ska vara hemma hos mig! En hel vecka utan henne i skolan? Seriöst hur ska det gå? Kommer gå och vara ensam och se ut som ett litet fån. Alla veckor har gott fort i skolan hoppas på att denna som kommer också kommer vara det. Kommer skicka ett eller flera sms till dig varje dag och uppdatera hur mycket jag saknar dig och vad som händer om dagarna. åååååååååh nu får jag inte ur mig något mer, än har du inte åkt och de är jag glad över :D








jag älskar dej din tönt / din elina


Lousie

bejb jag åker snart :D

jag börja bli nervös :S

men jag ska skicka ett sms till di diekt när vi har lana ochsen skickar jag till dig någon gång i veckan !

och nu byter jag ämne , men ser du att jag har förändats? :O kolla de förstakortet mot de näst sista :)

jag älskardej <3

Louise

jag ser ut som en rund köttbulle macka på dom första bilderna :( <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress