elinaeek

Blogg fri helg!
Håller nu på att fixa i ordning mig lite, orkar inte sminka mig så mycket ifall solen kanske tittar fram i Bohuslän under dagen! Väskan är alldeles strax färdigpackat, ska bara slänga ner lite små skit. Ska även försöka leta fram mitt stora USB minne, (heter det så?, haha!) så jag kan lägga in några filmer så jag har något att göra under den tre timmars bilfärden! 

Och jag måste bara tillägga att the last song var väldigt bra igår! Jag gillar sånna filmer, under de sista 30-40 minuterna satt jag och lipa som en liten barnunge, så om man är lika känslig som jag när det gäller filmer och känner att man vill gråta. Rekomenderar jag den filmen till er!  

Anonym

Jag lipa också den sista halvtimman, så jäkla bra film! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress