elinaeek

Första dagen på Gymnasiet!
Jag var aldrig nervös innan uppropet skulle ske, då började mitt hjärta dunka. Men varför är ju egenligen bara att säga ja när mitt namn kommer upp. Men som sagt jag var inte ensam om att vara nervös! haha

Vi började med lite samling i klassen efter uppropet, var på skolan 1 timme ungefär innan vi åkte till Ulricehamn. Där gjorde vi lite aktiviteter, åkte inlines(?) och klättrade upp för ett berg, gick över en hängbro och åkte linbana! Kan tycka det var lite drygt i början men sen efter lunch blev det bättre. Lärt känna lite nytt folk, och haft de allmänt trevligt! Tror det kommer kunna bli tre bra år ändå. Även fast att jag tänkte i början, vafan gör jag här? varför kan inte bara alla gå i Tranemo så man känner varenda jävel? Men fick bort den tanken ganska fort!

Men jag kan inte annat än att säga att jag kommer sakna min lilla Louise, jag har verkligen känt henne så länge jag kommer ihåg, finns inget liv i min hjärna från den tiden vi inte kände varandra (ifs var vi tre när vi träffades) och sen dess har vi hållt ihop. Haft smågnabb och storagnabb, men ändå är det hon som alltid stått vid min sida. Kändes väldigt konstigt idag när jag verkligen förstod att vi går åt två olika håll nu, efter att verkligen ha träffat varandra 24/7 under hela våran skolgång och nu kanske inte ens träffas en gång i veckan kan skrämma mig.

Det är du & jag och det kommer alltid att vara, du är bäst & jag älskar dej!♥

rebecca

haha nej du var verkligen inte ensam om att vara nervös kan jag tala om! men det gick ju bra, jag tycker det var ganska kul faktiskt! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress