elinaeek

Måndag
 
 
Trodde att jag hade en jobbig dag framför mig med att börja skolan kvart i nio och sluta halv fem, men jag hade fel! Började nio hade visst framtidssnack hela dagen vilket vi har i morgon också. Så idag började vi med "Framtidssnack med Simon&Frallan". Dom hade sin egna lilla talkshow med vad man kan bli inom de olika inriktningarna. Efter lunch hade vi charader och slutade dagen med ett studiebesök på sony, vilket var intressant och roligt att se. Så jag hann med tre bussen hem så var hemma här tio i fyra, inte illa!

Ska svara det sista uppgifterna i samhällskunskapen som skulle vara tills i morgon. Men eftersom att vi inte har några lektioner i morgon skulle jag inte behöva göra det. Men bättre att ha de gjort!

Och jag måste se till att komma ut på en promenad sen, mår inte alls bra över att jag inte kunde träna i helgen!!
louise

uppdatera lite bättre nu då kvinna !!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress