elinaeek

Onsdag den 4:e
God morgon, eller klockan är ju elva(?) inte morgon längre ;)

Jag började iaf min dag med en promenad med mamma och mormor, uppfriskande och skönt! Måste komma igång med min träning igen. Har legat alldeles för länge på lat sidan de senaste två veckorna. Och nu denna tiden är det verkligen behövligt med träning, all god mat och alla kalas som är nu i augusti.

 Det är lite komiskt faktiskt, Elin & Wilma är den 30 juli, jag fyllder den 2:a Sen har jag två kusiner som fyller år 13:e, 14:e och Emelie den 17:e sen får jag inte glömma världens bästa faster som fyller den 21:e ;) Som sagt är ganska mycket nu ;)

Jag och Emelie har en tid bokad på golfbanan 12:25 så där kommer jag spendera två timmar, och sen vet jag inte vad som kommer hända :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress