elinaeek

sovmorgon?

Njaa, någon vidare sov morgon blev det inte för mig inte. Klockan tjugo i åtta kom Wilmis upp på mitt rum och väckte mig. Men det är lungt för mig, hade egentligen sagt klockan på åtta för att sedan kanske ligga kvar och dra lite i sängen vilket jag gjorde ändå :) Man får inte slappa ihop för mycket bara för att man har en "ledigdag" back to school i morgon igen!

Jag har börjat göra iordning mig lite smått, orkar inte fixa mig helt inför frisörbesöket så jag har bara satt upp håret i en toffs :)

Har inga andra direkta planer för dagen heller, kanske får se till att hjälpa emelie med lite hussysslor!

(DET VAR INTE JAG SOM SKREV INLÄGGET NEDAN, DET VAR EMELIE!)



Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Visst är det störande! :p vill bara ha PLATT hår! hehe. kram

Sarah

Jäkligt snygga porträtt du har! :))

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress