elinaeek

en ganska tråkig fredag

Jag känner mig inte alls lika positiv och glad som jag var innan när jag kom hem ifrån skolan. Jag antar att det beror lite på att de verkligen inte händer någonting här hemma ikväll. Och när de är tråkigt så börjar jag tänka alldeles för mycket, var på lite dåligt humör i morse vilket bara Josefin, Matilda och Rebecca vet varför. Fast det var ju inget som dom kunde ändra på. Men så fort jag kommer hem och är ensam så kommer tankarna tillbaka igen. Önskar att jag bara kunde stryka ett streck och gå vidare, fast det är lättare sagt än gjort (även fast att jag själv tycker att jag lyckats ganska bra).

Näe, jag behöver lite sociala typer som gör att jag kommer på andra tankar ett litet tag, ska passa på att leta upp någon bra film jag kan ladda ner medan jag smiter ner till köket och hjälper mamma med bakandet.

PUSSS

   

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress