elinaeek

finns inget positivt i denna värld

Jag vill bara säga en sak, tack till Rebecca, Josefin och Matilda för att ni är så jävla grymma och verkligen ställer upp för mig när det är något. Jag är så oerhört tacksam för att jag fått lärt känna er och kommer få tillbringa 3 år till tillsammans, och många år efter det.

Det finns vissa stunder som är jobbiga, man blir ledsen och inte orkar utan när de bara blev för mycket så fanns ni där, jag älskar er tjejer!♥

      

Josefin

Vadå tre år??? Alltid gummsan! <3 Du blir inte av med mig. Vi ska ju starta företag ihop ;)



love u girl!

re

finns alltid det vet du. och jag säger detsamma, vadå tre år?! våran vänskap slutar inte om tre år inte! kan bara säga detsamma, att jag fått lära känna er är jag så oerhört glad över. jag älskar er!<3

matildaolsson

Vi kommer nog alltid hålla ihop om jag ska vara ärlig tror verkligen det. Och jag kommer alltid att finnas för dig om det är nått vackra flicka.Är cp glad över att träffat alla töserna, LÖVYOU MUTCHO!<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress