elinaeek

FREDAG = JULLOV

   
   
alltid lika söt och seriös...

Rubriken stämmer inte ganska så bra nu va, gick min sista skoldag idag! Eftersom att jag är en duktig flicka och sköter mina studier så har jag inga rester på prov eller något liknande, så då innebär de att jag är ledig på måndag! hur skönt? Och sen då julavslutning på tisdagsmorgonen, så jo jag säger att jag har fått jullov :D

Dagen har rullat på, provet i morse gick nog bra som ni ser i inlägget under så blev jag färdig med redigeringen på filmen, (checka den om ni inte har sett den). Vi har egentligen en 4 timmars lektion, men jag gjorde klart mina grejer på lite mer än en timme så jag satt och fördrev tiden med fina flickor och pojkar! På svenska lektionen satt vi och kollade på dokumentärer som vi har filmat in på svenska, mediekunskap och samhällskunskap och sista lektionen engelska som jag inte gjort ett enda skit på (a)

Så vad har helgen att erbjuda mina vänner? Idag blir de nog en lugn kväll och i morgon vet jag att det är endel som ska till blidsberg men jag vet inte riktigt. Annars får de bli YTTERLIGARE en lugn helg, som jag inte ser fram emot. Lite bakning kanske, jag vet inte vi får se helt enkelt! =)

J U L I A O F S W E D E N ♥

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress