elinaeek

Lördag

God morgon, vaknade upp klockan nio idag men ligger fortfarande i sängen. Jag skrev ju ingenting här varken i torsdags (förutom att la upp bilder) eller fredags. Men i torsdags så efter skolan så kom Emelie och David och hämtade mig i skolan, vi gick och satte oss på Thai silk och käka lite och sen lite innan sex så gick vi och köpte biljetter till den nya Harry Potter filmen, jag har aldrig riktigt varit något mega fan av dom filmerna, men filmen var rätt bra ändå kanske lite dryg ibland, menmen helt klart godkänt. Jag råkade somna en lite stund också i början av filmen (a) Efter filmen så gick vi och satte oss på tonic, blev kvar där en stund så vi åkte hem någon gång vid kvart elva och var hemma halv tolv. Så det blev inget skrivande på den kvällen.

Gårkvällen bjöd på att när jag kom hem vid fem ifrån skolan, så satt jag i två timmar och skrev den sista biten till hemtentan. De tog mig två timmar att skriva skiten, och med första frågan tog de två veckor?! haha, iaf så känns det ruktansvärt skönt nu när de är över. Har bara engelskan kvar bara, men det fixar jag nu i helgen. För det är så här att det skulle egentligen vara inlämnat igår. Men mamma och pappa hade kört in våran dator till ulricehamn för "undersökning" och där har jag mitt engelska arbete! Så jag måste sitta och skriva om allting, men jag fick till måndag på mig så det ska jag nog klara av :)

Nu ska jag ner och och äta frukost, ganska så sugen på en smoothie så får se vad det blir =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress