elinaeek

Måndag 6:e december

Dagen började med en ganska så stor pratstund om helgen tillsammans med dom bästa. Hade lite att berätta, så det blev inte många tal räknade på matten. Sen har dagen rullat på som vanligt, la upp våran musikvideo i inlägget nedan. Så för er som inte har sett den så tycker jag att ni ska sätta er till ro och titta på den OCH kommentera vad ni tycker. (vet att ingen kommer göra så det, så ganska onödigt att skriva det. menmen kan alltid göra ett försök)

Och just nu sitter jag inne i Borås, ska sova här inatt. Och vi har matteprov imorgon så jag ska sätta mig till ro och gå igenom det innan klocka blir allt för mycket..


Och som säkert endel har sett, så står de att jag är i ett förhållande med Robin på facebook och det är bara på skoj, BARA SÅ ATT ALLA VET..

 

linnea :]

har du sett denna sida?:o

Vinn macbook air, ipad, ipod, och iphon 100 stycken varje dag!

jag har tex. vunnit en ipod:)

länk: http://www.spinglo.com/i/linneagulliksson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress