elinaeek

Nyårslöfte
Brukar ni ha nyårslöften? Jag är en sådan människa som nästan aldrig har de, har kunnat lova mig själv att verkligen ta tag i skolan. Men de är ju ingen ide för de går åt skogen efter 2:a veckan endå!

Men i år har jag faktiskt två stycken..

1. Jag ska försöka bli ett med den Elina som var i somras, de innebär att jag ska få bättre självförtoende och trivas med mig själv, jag ska komma igång och träna som jag gjorde i somras, då jag var ute nästan 4 ggr i veckan varje vecka. Under våren och sommaren så blev jag en helt ny männsika, vilket är den människan som jag vill komma tillbaka till. Och med lite ändrade rutiner så hoppas jag att ja kommer lyckas!

2. Nummer två på nyårslöfte listan är att jag ska sluta att vara så ärlig mot folk. Nu menar jag inte att jag ska springa runt och ljuga och gå bakom ryggen. Men jag har alltid varit sån, att så fort de händer något kul i mitt liv så vill jag dela med mig av de till alla min vänner. Vilket jag har märkt inte alltid är så bra, man blir alltid besviken då man inte får samma ärliga uppleverser tillbaka. Att personen i frågan inte alls kommer till dig och berättar när de händer något eller bjuder sig till.
Elinor

Riktigt bra nyårslöften! Hoppas verkligen du klarar dom och det borde du göra, för du är en stark människa :) gott nytt år <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress