elinaeek

Tisdag 14:e December
Har inte varit världes bästa dag idag, men ibland måste man få bryta ihop och visa sina känslor.

Har varit en väldigt lugn dag annars, satt de två första lektionerna och skrev på våran slutuppgift med de vi hållt på med i samhällskunskapen, svenskan och mediekunskapen. Jag och Rebecca satt inte direkt och peppade varandra till att skriva så det blev kanske 5 rader skrivna och arbetet ska vara på två A4-sidor. Så mellan lektionerna så la vi oss i sofforna som finns i skolan och både jag och Rebecca somnade som två bebisar och vaknade upp 15 minuter senare av att jag undrade vart jag var, haha!

Sen sista lektionen satt jag och redigerade ihop våran film, blev nästan klar med den. Bara lite finslipningar som ska göras så den kommer jag nog att ladda upp på fredag :)

menmen, sitter med uppiften igen och ska försöka bli klar med den innan ikväll, men nu ska jag käka.. PUSSS

   
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress