elinaeek

Har varit desperat


Ända sedan jag såg twilight första gången och blev helt kär i den har jag verkligen velat se new moon. Vet att alla typ redan har sett den på bio, men jag har inte haft orken och varken mamma eller pappa ville hänga med mig den gången. Men så idag var jag och letade efter massa bra filmer på tankafett, Sökte på ngt gener. och vad står inte högst upp, jo new moon! Men jag får faktiskt säga det att, den var dryg och inte så bra innan över halva filmen hade gått, då alica kommer tillbaka ;) Sen började de ju hända endel saker som gjorde filmen bra igen. Tyckte heller inte om slutet, men i mina ögon kan man inte sluta en film " om du gifter dig med mig, Bella " och sen kommer eftertexterna. Jag blev helt desperat först sökte runt massa på internet för tänkte att det kanske var filmen vi laddade ner det var fel på. Men nehe det verkade inte så. Och jag som egentligen inte varit så inne i Twilight snacket innan, men det måste väl ändå kommer en 3:a ? Kanske bara jag som är lite efter , men någon gullig där ute kanske skulle kunna säga det om ni vet? :)

Nu är jag trött, måste börja lägga mig i tid denna vecka snart börjar skolan!
God natt !

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress