elinaeek

Måndags Mys Med Familjen

(med godis, vitlöksbröd & dipp!)

Har varit en väldigt slapp dag idag, suttit för det mesta vid datorn, får inte hända i morgon igen. Jag måste vara ute ur huset innan klockan elva, för Ut ska komma och intervjua Emelie. Måste ner till farmor i morgon så ska hon få hjälpa mig med det sista på mössan jag har stickat. Blev klar med längden idag och nu ska det maskas av och allt var det nu är.

Ingen är social och alla dom andra har gått och lagt sig, så jag får väl också säga god natt då.
julia

hej, allt bra med dig? =)



jag är finalist på http://fatfab.blogg.se/ veckans blogg tävling, så det vore superschysst ifall du kunde rösta på mig (nr 4 är jag) :)

jenny

JA dte vill jag :D men inte än eller jag funderar på att hitta ngn som kan göra en finare header till mig, är inte nöjd med min blogg än :) hihi

sandra

hejhej :D

hur mår du ?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress