elinaeek

STRÅLANDE SOLSKEN
Igårkväll vid sju gick vi ytterligare en runda med Bea&Lucky så Wilma skulle få rida i skogen lite. Direkt när vi var klara var maten klar nere i stugan så vi cyklade ner dit. Fångsten sen i torsdags stod på menyn, grillas gös och färskpotatis, underbart gott! Mormor och Morfar kom en liten stund också och sen sov vi i stugan

Idag vaknade jag halv nio hade ställt klockan på kvart i åtta för att jag skulle ut och springa men så blev det inte! låg och drog mig till halv tio för varken mamma elr pappa var hemma. Så sen vid tio cyklade jag och wilma hem för att få i oss lite frukost och göra i ordning oss. Tillbaka tid stugan klockan elva igen la mig ute i solstolen med mamma och sola till klockan fyra. Och sen dess har vi åkt de på bilden neda, käkat glass, badat och haft det mysigt i stugan.. Nu är jag och mamma hemma och byter om, har även bakat en kladdkaka som vi sedan ska lägga på en "daimblandning" hittade den i tidningen idag och tyckte vi skulle testa den..

Blev lite rörigt här nu tycker jag, men kameran är fortfarande nere i stugan.. Så i morgon när vi kommer hem lägger jag upp lite bilder från dagen =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress