elinaeek

Allaktivitetsdag
Dagen har spenderats i Ambjörnarp med Louise, Malin, Malin och Amanda! Cyklade dressin direkt när vi kom till Ambjörnarp. Jag tror vi tog oss till sjötofta innan vi vände. Och påvägen hem när vi sätter oss och fikar en liten bit från spåret så hör vi Mattias, Erik, Jalis och Liridon komma. Tro fasiken inte att dom tar våra cyklar!! Så när vi var färdig fikade var vi tvungna att börja prommenera. Efter en bra bit ser vi cyklarna en bit längre bort men mogna som dom är hade dom även slängt ner en i diket! Mina skor blev dyng sura eftersom att vi fick gå i det öga gräset och smart som jag är hade jag mina vita converse!

Men en sammanfattning av dagen så var den ändå bra =)

Här hemma är det full rulle inför Emelies student i morgon, fast jag gör ingenting (a) Klockan sju sen ska Jag, Louise & Julia till Dalstorp och kolla på när dalstorpskillarna möter Elfsborg.

Pussss
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress