elinaeek

Studiedag och Göteborg

Min studiedag spenderades i Göteborg tillsammans med min syskon. Varit en mysig dag med shopping och fika! Kom hem med ett par nya ljusa jeanstights och så ett par andra snygga tights och ett par örhängen :) Tog ungefär två timmar för oss att komma hem, lite längre än vanligt kan man säga, haha. Körde fel två gånger (a) men hemma och välbehållna är vi iaf.

Känner mig rätt dum som inte har kunnat plugga någonting idag, har engelska glosor tills i morgon och FYSIKPROV på torsdag, och jag som inte ens börjat öva :o .. Finns ju en grupp på facebook " jag ska sten plugga när jag kommer hem *23:00* kanske ska börja plugga nu"  Ja, jag borde gå med i den, men jag säger det endå. IMORGON SKA JAG PLUGGA!!

God natt :*

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress