elinaeek

VIDEO



Min lilla syster (Wilma) har tagit över mitt gamla minneskort från min gamla mobil. Och idag visade hon mig massa gamla bilder inkl den här filmen, jag säger bara en sak. VILKA MINNEN! Den här filmen är ifrån sommarlovet innan vi skulle börja sjuan. Hade en matlagnings tävling på sommarlovsaktiviteterna (som vi för övrigt vann) Och denna filmen är då när vi för första och sista gången springer i matsalen. Lägg märke till Annie som säger " Är det någon som har en sportdryck här eller?" haha så jävla skön, kanske ingen annan som tycker detta är kul men det är sånna här härliga minnen man vill minnas, så bara titta och njut!

För övrigt så gick utvecklingsamtalet bra, inga klagomål som vanligt ;) Och jag har precis bakat scones väntar på att de ska bli färdiga sen blir det mumma!

annie

haha åh jag vet inte vad jag ska säga! Minnen är det iaf! haha

annie

haha åh jag vet inte vad jag ska säga! Minnen är det iaf! haha

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress