elinaeek

S Ö N D A G
Mamma och pappa har inte varit hemma i natt, så igår hade Emelie fest här hemma och jag och Wilma fick inte vara hemma! Ja och wilma spenderade kvällen och natten nere hos farmor istället. Blev serverad god mat och kolla på Virus i bataljonen som dock inte var så roligt som det brukar vara. Blev väckt klockan åtta i morse av att småkusinerna kröp upp i sängen, mys! Vi gick hem vid elva någon gång och sen dess har jag och min lillasyster kollat på en mängd one tree hill avsnitt.

Men just nu är hon på fotbollsträning så jag är själv hemma och har inget att göra. Enda planeringen jag ser framemot är att få ut och springa en runda ikväll. Behöver det efter en inne dag, varit lite yr och skakig så där men börjar bli bättre nu..
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress