elinaeek

SÖNDAG
Min söndag har varit mer händelserik än lördagen igår, konstigt nog!

Vid tolv någon gång drog jag och mamma till rangen i svenljunga så hon skulle kunna få träna lite. Även jag som faktiskt ska börja spela jag med (a) har ingen aning hur de kommer gå, men de lär vi se ;) Va hemma vid två, åt och satt ute i solen som stekte som bara den idag! Sen åkte jag ner till morfar och hämtade min pingla till moped, var ute och tog ett premiär åk. Vid fyra orkade jag inte vänta på att de skulle bli kväll längre så jag skulle få ta mig en spring runda, så jag gav mig ut i hetten. Riktigt stolt över mig själv. Säger inte er så mycket men jag sprang allt hela eljusspåret och hem igen! Gick jätte bra, kändes som jag sväva fram, gick otroligt lätt!

Nu sitter jag här ny duscad och vänta på att maten ska bli klar, grillning på g super gott

kram

bjuder på en lite äldre bild från arkivet.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress