elinaeek

1:a Advent

God dagens!

Det har inte blivit många ord från mig denna helgen, men jag har haft en lugn helg då jag egentligen inte gjort någonting. Första helgen på länge som jag bara suttit hemma, men jag var förberedd på de så att det har bara varit skönt. Som sagt kan ju bara vara bra att bara ta det lugnt ibland!

Gårdagen (lördag) bjöd på lite pulkaåkning ner i hulared, med varmchoklad tillsammans med min bästa vän (och några fler). Sen på kvällen var vi hemma hos Nilsson, tre mammor inkl vi barn för att karlarna i husen varit ute och jagat och för deras del bjöd de på lite festligheter på kvällen! Faktiskt även lite för mig och Louise också. Emelie hade David, Mathias och en annan pojk här hemma på förfest, så jag och Louise tog ett brejk från damerna nere i Hulared och åkte hem till mig en liten stund och var med på deras förfest.

Denna dagen har erbjudet, ännu mer pulkaåkning och lite pepparkaksbakning, tillsammans med Wilma, Emelie och David! Har även hunnit med att läsa 30 sidor i min bok och duschat. Ätit mysig adventsmiddag med massa tända ljus tillsammans med familjen♥ Nu sitter jag bänkad och spänd och tittar på ensam mamma söker, spännande avsnitt det här!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress