elinaeek

Back to school

Trodde verkligen inte att jag skulle somna igårkväll eftersom man har gått och lagt sig efter tolv slaget och haft sovmorgon varenda dag. Men jag gick och la mig som vanligt vid tio igår, och jag näst in till somnade direkt! Vaknade pigg klockan fem men somnade om och dock var jag mycket slöare sen när klockan ringde klockan sex och det var dags att gå upp kvart över. Har haft en bra dag i skolan, underbart att få träffa mina söta flickor igen. Saknat dom nu när jag inte träffat dom på hela lovet! Efter skolan tog jag 5 bussen hem, var hemma kvart i sex och åkte direkt till farmor & farfar och firade min söta farmor. Fick smörgåstårta och träffade en del av släkten, mys!

   

rebecca

ni förgyller verkligen mina dagar ska ni veta! :)<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress