elinaeek

God natt!

Jag kunde verkligen inte koncentrera mig i början när jag satte mig och skulle skriva, kunde inte låta bli att kika in lite på facebook för att se vad som hände där, och det fanns en hel del schysta typer inne på msn som tog min koncentration helt. Men när jag väl satte mig vid hemtentan och sket i att svara alla andra, så lyckades jag skriva ihop en halv A4 sida, men det värsta är att ändå kommer jag inte framåt! Tiden rullade iaf iväg, gick ner kvart över tio och tittade på de sista minuterna av pensionärsjävlar och tog bort mitt smink. Så nu sitter jag bänkad framför datorn igen, och ska snart släcka lampan.

Har sån tur, så min söta pappa kör in mig till borås i morgon vilket innebär faktiskt 30minuter sovmorgon. Och de där 30 min är guldvärda på morgonen, kankse tom. 45..  

See yaa tomorrow!♥

     

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress