elinaeek

Känns som allt är för att göra mig avundsjuk

Okej jag skäms nästan för att säga det här men, jag har varken suttit vid engelskaboken eller hemtentan idag. När jag och mormor kom hem hade jag ingen nyckel så jag fick tillbringa en liten tid nere hos dom. Men när pappa kom och hämtade upp mig så åkte vi bara hem igen, väntade tills emelie kom hem och sen åkte vi ner till mormor och morfar igen och tränade. Äntligen har dom fått upp en bra crosstrainer, så jag körde 30 minuter och sen 150 situps och 50 rumplyft.

Har precis fått i mig lite att äta, och ska tillbringa kvällen framför tv:n, har sovmorgon till tjugo i tio i morgon. Men måste ända ta åtta bussen för att jag ska komma i tid, är i Borås 45 minuter innan vi börjar, Lite surt! Men bättre än ingenting.

   
   
   
   
Dagarna var så bra tillsammans med er, ingen ensamhet, ingen oro♥
   

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress