elinaeek

Torsdag

Ni fattar inte hur underbart det är att först vara ledig med våran schemafria dag igår och så idag är alla lärare på utbildning ang. det nya som gäller skolorna nästa år. Alla skolor runt om kring här är lediga, så det är chill! Så vad ska jag göra av denna dagen idag då? Första och främst måste jag röja upp och göra det fint här, gjorde ingenting igår eftersom att vi inte var hemma. Sen måste jag skriv färdigt min engelska,och det vore bra om jag kunde sätta mig till ro och läsa lite i min engelskabo, tiden rullar iväg. Har lovat mig själv och Rebecca att jag antingen ska ut och springa en runda, eller bara ta en promenad. Funderar på ta med mig sally ut en runda.

Men det ska inte bli som alla andra dagar, att jag fastnar vid datorn i 3 timmar, ska gå och göra i ordning mig nu och sen får jag se vad jag tar itu med först!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress