elinaeek

everything is fine even without you
Jag ska försöka komma igång med bloggningen igen här va!

Igår fick vi gå 1 timme tidigare från skolan, för att jag och Jessica blev klar med uppgiften vi höll på med. Så jag slutade 14:00 och hann med så jag kunde ta 14:26 bussen, så jag var hemma redan vid tre i Limmared så kom min söta farmor och hämtade mig. David var här, så han och Emelie tjötade om att hitta på något,  och då kom Emelie med den fina ideén att åka in till Ulricehamn och bowla. Fick tid vid fem, så vi åkte in dit vid halv någon gång. Och resultatet av spelet ser ni på bilderna nedan, jag, Emelie och David tävlade mot varandra och sen förlorade ska fixa något fint pris. Och eftersom att jag och Emelie spelade skiten ur David så är de han som får fixa priset ;) Mest för Emelie där då, men jag åker ju med på de också (a) haha! Sen hemma var de bara tv och film som gällde!

Gick och la mig vid 12 och har sovit som en stock till tjugo i tio idag! Är ju egentligen lediga, men jag måste ändå in till Borås för att gå på föreläsning med Janne Josefsson. Jag vet inte riktigt vad jag ska söga om det där faktiskt, hade varit väldigt skönt att bara vara hemma. Men istället för att jag skulle vara tvungen att ta 11:00 bussen in, kör min söta syster och David in mig till Borås, snäääällt!

Nu: KAFFE!



(Emelie är första e:et och jag andra!)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress