elinaeek

Helt jävla slut

Rubriken stämmer in som skjutton på just nu, fy fan säger jag bara! Jag har aldrig aldrig tagit ut mig så på "gymmet".

Som uppvärmning gick jag bara 5 minuter på rullbandet men tänkte att jag lika med kunde fortsätta lite till, så jag joggade i bra tempo i 10 minuter. Sen bytte jag av till crosstrainern och körde där i 30 minuter. Men när jag var färdig kände jag att jag hade så mycket mer att ge så istället för att köra styrka sprang jag som en ** idiot på rullbandet i 10 minuter till. Asså fy fan säger jag bara! Och jag hade bara någon få minut paus när jag bytte träningsredskap, jag sprang i totalt 50 minuter. Så jag kan med gott samvete ligga i soffan ikväll!!

Jag känner er inte, men jag näst in till hatar er..


sötbollen Matilda Olsson och jag♥

 

matildaolsson

vackrast ever! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress