elinaeek

Måndag

                                                                                 Yiruma - River flows in you


Igårkväll hade jag väldiga problem med att somna, gick och la mig vid tio när nyheterna började och tittade sen klart på Beck filmen som visades på tv4. Jag låg i sängen stängde allt som var runt omkring. Satte i hörlurarna i öronen spelade Yiruma - River flows in you om och om igen, låg och höll de enda korten jag har kvar av smulan i händerna, och tårarna bara rann. Sista gången jag kollade på klockan var vid ett så någon gång efter de somnade jag. Idag vaknade jag upp med lagom svullna ögon, jag kände på mig att jag säkert kunde bli ledsen i skolan så jag valde att avstå från att ta på mascara. Har på senaste tiden väldigt känslig, känner mig nästan lite små töntig för ingen förutom mina flickor verkar förstå! Men jag har försökt att hålla igen idag, men så fort jag hoppade ur bilen och kom in i huset släppte allt igen och tårarna började rinna igen!

Kan själv inte förstå att ett sånt litet men fint djur kan ha så stort plats i hjärtat!♥

Josefin

Hoppas vi får dig på lite bättre humör iallafall. Puss!

rebecca

gumman då! det blir bättre med tiden. <3

matildaolsson

i love you darling! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress