elinaeek

Måndagens Härligheter!
   
   
   
   

Det här är anledningen till att jag var så himmla glad i måndags. Från klockan halv fem till åtta satt jag i Ulricehamn på körskolekurs och bara ville hem. För att jag visste att jag var en av finalisterna som vunnit i fototävlingen som var i tranemo. När vi sen svänger in på uppfarten och jag går mot huset ser jag dessa två bilder hänga i finrummet. Det började pirra i min mage medans jag sprang in i huset. Då möts jag av Emelie som kommer med en sjal och hänger runt ögonen på mig. När jag står jämte bilderna så hängde de två kuvert, jag började med de kuveret som hängde jämte bilden på Einar. Och vad det stod på den det ser ni ju på den översta bilden. När jag sen öppnar det kuveret till bilden med farmor och Wilma på och inser att jag faktiskt står och läser att jag vunnit blev jag så otroligt glad, mina ögon tårfylldes för att jag var så stolt över mig själv!! Jag visste att jag var en av finalisterna som vunnit, men att jag hade vunnit på två bilder kunde jag inte drömma om! Det här gjorde mig verkligen så glad! Jag ringde upp näst in till hela släkten, för att få berätta för alla.

Kanske skulle tillägga det att när jag kom hem stod maten framme på bordet, massa ljus var tända och så blev jag bjuden på ett glas vitt vin! hihi.. UNDERBARA MÅNDAG! :D
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress