elinaeek

Spinning
   
Jag minns att just den dagen på bilden var mitt hår väldigt fint, haha bara något jag kom på nu.. Malin är söt!♥

Lite spontant 10 minuter innan vi skulle åka ångrade jag mig och följde på med spinningen iaf. Kan vara bra att variera träningen lite, både med löpning och så nu spinning. Och nu på söndag ska vi även dra i gång med zumba, kommer bli galet kul att få testa det! Vi har det hemma här nu och tittar igenom de lite och det är inte så lätt jag kan lova. Speciellt inte första gångerna men det kommer nog bli bra iaf..

Nu ska jag hoppa in i duschen, fixa lite dipp med grönsaker och sedan bänka mig i soffan framför fotbollen, det är de enda våran lärare pratat om idag. Och pappa är inte hemma så de är ett under att ens mamma vill sitta och titta! ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress