elinaeek

Väldigt bra kväll igår!

Jag säger bara det, fan vilken bra kväll det var i Dalstorp igår, det var den bästa kvällen på länge! Började med att jag tog bussen direkt till tranemo för att handla mat till kvällen. Mötte upp min finfina vän Maria och åkte sedan hem. Inväntade min andra fina vän Amanda, och när hon hade kommit satt vi och snackade lyssnade på musik, åt och gjorde iordning oss. Tillslut hade vi våran egna lilla förfest här hemma. Åkte till Dalstorp vid tio, vi stannade precis utanför bygdegården och Maria och Amanda hann inte komma ut ur bilen innan polisen kom så de var tvugna att hälla ut all sin dricka. Jag smart huvudet själv lämnade kvar min väska i bilen och mötte upp Emelie på baksidan sen. Samtidigt ropade Mikael upp mig till Annie, där de hade haft lite förfest. Men traskade ner till bygdegården ganska fort. Väl inne dansade vi röven av oss med allt härligt folk! Aah, jag vet inte vad jag ska säga mer utan att det var en GRYM kväll!

Bjuder på lite bilder från våran kära vän, webbcameran!

   
   
   
   
   
   
   
   
   
    

   

zandra-en färg klick i din vardag

hoppas att du har haft en bra dag

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress