elinaeek

HYPERGLAD!
Min klocka piper 1 gång i timmen och sen jag kom har den pipit tre gången känns som 20 minuter, ajaj datorn är allt farlig!

Jag har suttit vid datorn och typ inte gjort någonting sen jag kom hem. Satte på mig mina snygga hörlurar som det kommit en underbar röst ifrån, mig själv! mohaha nä skämt och sido där va ;) Pink har rullat på min spotify sen jag kom hem. Älskar typ alla hennes lugna låtar =)! Och vet ni vad? JAG ÄR LEDIG I MORGON, LYCKA! Och vet ni en annan sak? Min förkylning är borta och vet ni vad det betyder? ATT JAG KAN TRÄNA I MORGON! Jag är på så bra humör idag, vilket också känns underbart men kan bli lite jobbigt mot mina nära och kära ibland (a)..

Nu ska jag plocka upp mina kläder på mitt rum som jag bara slängt för att jag varit för lat, och ikväll taggar vi IDOL! pusssss!

That would be me


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress