elinaeek

Söndag 19:e september
Igåg efter att jag skrivit inlägget om att jag skulle upp och lägga mig och titta på film, blev jag så fruktansvärt trött så jag gick upp la mig istället för att kolla på film. Var ganska trött i morse när jag vaknade klockan åtta så ska försöka gå och lägga mig vid tio sen.

Dagen har jag iaf spenderat i kungbacka med mormor och mor min. Fick med mig välbehövliga saker hem! :D ett par skor, skinnjacka, ett armband, blus, tights, 2 linnen och ett nagellack. Tänkte jag skulle visa bild på det en dag, blir troligtvis på tisdag eller onsdag för i morgon ska jag sova min första natt i Borås och nu har jag suttit och skrivit färdigt min engelska.

Fast jag tror inte jag kommer somna vid tio, tycker det är väldigt intressant att sitta och titta på valet nu. Ska bli kul att se vem som vinner! =)
Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress