elinaeek

Söndag 26:e September

Vart ska jag börja, min älskade lilla dator gick bort igår innan jag skulle till bröllopet. Den är helt svart och vill inte fungera! Jag vet att jag låtar som världens data nörd, men jag har verkligen alla, ALLA mina bilder på den! Jag satt heromdagen och la över en del familjebilder men tänkte att mina bilder tar jag en annan dag.. F***n, sur sur sur! Så det lär inte bli någon rolig uppdatering från min sida, kanske det ifs inte varit den senaste tiden. Men nu har jag verkligen inga bilder att bjuda på för att jag isf kommer sitta vid Emelie eller Wilmas datorn.. Och en sak till! Just nu hittar jag inte min kameraladdare, så om jag inte gör det och den dör kommer det absolut inte bli några bilder.. åååh vad jag är dum!

Jag ska hoppa in i duschen och sen berätta mer om vad jag har gjort idag!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress