elinaeek

Torsdag
Ingen mer än jag som hade väldigt svårt för att komma ur sängen i morse? Var så mysigt att vakna då klockan ringde och det var alldeles svart i rummet och utanför och hör hur det riktigt smattrade på fönsterbänken. Låg kvar några extra minuter så jag fick skylla mig lite själv att det blev lite brottom innan vi skulle åka iväg till bussen. Dagen har annars varit bra, började ju som sagt dagen med mediekunskapsprov, tror det gick bra. Håller tummarna och hoppas på det iaf!

Har inte hänt så mycket annars idag, fick sluta klockan två idag hade lite kortare idrott så jag gick en liten sväng på stan och försökte hitta något att ha på mig till i morgonkväll. Men det lyckades jag inte så bra med, fanns ingenting som föll mig i smaken faktiskt. Tog bussen hem halv fyra så jag kom för en stund sen innanför dörren.

pusss
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress