elinaeek

Trött
Jag börjar bli en aning varm, sitter med tjocktröja och mys byxor samt mina ulltofflor. Jag har suttit och pluggat gått igenom en del anteckningar och läst i häftet, men gash vad lång tid det tar innan man har gått igen ALLT. Kanske därför man ska börja plugga några dagar innan det är dags för prov.

menmen.. Jag har även fått i mig lite käk stekte till kyckling och så hittade jag en färdig blandning av potatis och grönsaker som jag slängde in i ugnen nu väntar bara det tråkiga, att röja undan allt! Måste se till att disken är undan plockad innan mamma kommer hem!

Sen har jag ett problem till, jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig på fredag! Ska till vega om nu mor min tillåter (vilket jag då tror hon gör). Så jag funderar på att stanna kvar i stan lite efter skolan i morgon och se ifall jag kan hitta något fint. Måste vara svart eller vit klädd så den klänningen jag köpte på nellys utförsäljning i somras skulle vara perfekt men den är ju som sagt var marinblå!  

Ska försöka gå tillbaka till provhäftet, måste även komma ut och få lite frisk luft. Perfekt att gå och hämta posten nudå, pussss
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress