elinaeek

Tisdag
God morgon, vill börja med att säga att jag har haft ett fruktansvärt bra lov. Även om jag knappt varit utanför 50 skyltarna så allt varit så bra, strålande solsken varje dag förrutom 1dag, KÄNNS SOM SOMMARLOV! Har varje morgon kommit upp klockan åtta på morgonen om inte tidigare, fått några joggingrundor gjorda och solat en hel del!

Idag vaknade jag upp klockan sju, satte mig och pratade lite med mamma och pappa innan mamma skulle åka till jobbet. Sen klockan åtta, tog jag på mig träningskläderna och gick en promenad i skogen i 35 minuter. Väl hemma sitter jag nu mätt och belåten, ställde mig i köket direkt när jag kom hem och slängde ihop en omelett! Nu ska jag göra lite magövningar som jag har haft till en vana att göra lite då och då de senaste dagarna innan jag hoppar in i duschen och gör mig reda för första praktikdagen, börjar klockan elva!

sloarez - passion for fashion

Hej! Tittade in på din blogg och ville bara säga att den var super fin och rolig att läsa! Kram Maria :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress