elinaeek

Kan du hjälpa mig?
Jag brukar ju inte direkt be er läsare om något, men just nu så skulle jag vilja be er om en liten liten tjänst. Det är så att när vi satt på flygplatsen i Wien så fanns det en sån där kortgrej som man fick sätta sig i ta "bästa sommarleendet", ni fattar vad jag menar väl? 

Och det är nu så att både jag och Wilma tog fyra kort var och skickade in det bästa till tävlingen direkt i "automaten", där man kan vinna en resa till New York. Så den lilla tjänsten jag skulle vilja be er om är att:

1. Gå in och gilla Austrian Airlines HÄR!
2. Tryck sedan på visa fotoalbum
3. Sortera efter datum, i detta fall 14 Juli 2011
4. Skrolla sedan ner på sidan tills bilden på mig nedan kommer upp och GILLA DEN!
(Det kan vara så att om ni först bara går in och gillar sidan och stänger ner den igen. Och sen går in och trycker på länken som jag länkade här över igen, så KANSKE ni kan komma till bilden direkt. För mig gör det nämligen det:))

Kanske inte har någon chans att vinna men man kan ju aldrig veta!
josefin

SÖT!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress