elinaeek

OFF
Halva dagen igår senderade jag i Ulricheman för att uträtta lite ärenden, köpte en god parfym + en loation till min syster som kanske sved i plånboken. Men som sagt det är lite speciellt att fylla 20 så det tycker jag att hon var värd. På kvällen sen hade mormor och farmor blivit uppbjudna på vin, taccogratäng och lite äppelpaj som efterrätt, så det var nice!

Men efter de tre dagarna nere i falkenberg med alldeles för lite sömn var jag väldigt trött och inte alls på humör. Så vid tio la jag mig i sängen och kollade på två avsnitt av Gossip girl. Och när jag hade sett klart på avsnitten så blev jag alldeles för överkänslig, så jag låg i nästan 40 minuter och bölade, för att jag inte insett innan nu att jag verkligen kommer att sakna Tim, verkligen ingenting kändes bra! Lyckades sen somna lite efter tolv..
Idag tänkte jag att jag skulle ta mig en lång sovmorgon, men den blev inte så lång som jag hade tänkt mig. Utan klockan nio vaknade jag upp ur mina drömmar och la mig direkt och kollade på ytterligare ett avsnitt av Gossip girl. Dagen har sen bestått av att ta det lugnt och lite förberedelser inför dagen D på lördag då det är dags för Emelies 20-årsfest. Sen nu ikväll har jag även lyckats att skrapa fram liter vuxenpoäng genom att ha varit på PERSONALMÖTE, låter det inte ganska vuxet iaf?

MEN, imorgon är det åter dags för dagen jag brukar kalla "tillbaka till helvetet", när man sitter så här i efterhand känner man "vart fan tog sommarlovet vägen?" Men tänker jag sen tillbaka på tiden då jag jobbade på Slättebo (äldrevården) så känns det så långt bort det kan komma. Det är bara nu det senaste dagarna i Augusti då jag inte jobbat och inte haft något speciellt för mig som tiden har gått fort..

Nu är det dags för mig att slänga igen datorn så att jag orkar upp i morgon när klockan ringer kvart i sju.

XOXO
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress