elinaeek

På´t igen
Ser att bilderna som jag la upp ifrån igår såg värre ut än vad det var, kan lova er (mamma&pappa) att det var blev alldeles lagom igår! Kul hade vi iaf, åkte till Sabina så jag var där vi halv åtta traskade sedan ganska snabbt ner till Amanda för att sätta ihop deras present till Tim. Tror vi drog oss bort till Tim vid kvart över nio, där de väntades massa kramar från folk man inte hade träffat på ett bra tag :D

Med dans, alkohol, kramar, pussar och bad i sjön blev kvällen väldigt bra! Så nu är det bara på´t igen, jag ska återförena mig med tjejerna från klassen som jag inte har träffat på hela sommar lovet nästan. Och dricka lite @Enkidos place, och ha våran egna lilla avskedskväll med våran kääära TIM </3

Nu måste jag fixa lite här hemma :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress