elinaeek

Trött? JA!
God middag på er!

Gårkvällen blev ganska galen om man ska säga så, för det första var det meningen att jag och Matilda skulle ta sju tåget in till Borås, för att tösen hade kollat upp tider och allt och det skulle INTE gå någon buss in. Men vad tror ni händer? Vi sitter på tågstationen och pratar och helt plötsligt svänger buss 350 ut ifrån Limmared, sjukt irriterade klickade jag mig in på västtrafiks hemsida och ser att tåget skulle gått 18:30, NICE det missade vi + vi missade bussen! Fick ta mopederna hem till Matilda igen och vänta tills nästa buss gick vid fem över nio!

Väl inne i Borås sen tog vi oss hem till Enkido och där började det lugnt, men kanske spårade ut ett litet tag. Sjävl höll jag mig i kragen och drack endast ett glas rosé vin och en öl, men att både vara uppe sent på både torsdagskvällen, fredagen + alkohol och igår så har tröttheten tagit över min kropp. Så idag även fast att jag inte är bakis eller någonting så skulle jag vilja ligga i soffan och glo film hela dagen!

Men nu är det käk som gäller, kan visa lite bilder sen igår också, laater!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress