elinaeek

2011-12-02

Ursäktar mig för dålig uppdatering, men jag har och är internet lös pga av blåsten sen i söndags så jag har inte haft någon tillgång att uppdatera via datorn. Och sen sista dagarna i november så lyckades jag surfa upp mitt internet på mobilen så att hastigheten försämras, så då har det inte funnits tanke till att uppdatera.

Men det har varit en rätt rolig vecka i skolan, fick sluta 12:10 i tisdags. Tävlingar om LBS trofén i onsdags, där vi kom delad 1:a plats, har en film ifrån en av tävlingar där vi skulle skriva om en låt till en jullåt, och denna fick vi sedan visa upp när tävlingarna var slut inför hela skolan.

Igår slutade vi vanlig tid, mötte sedan upp Emelie för en sväng på stan, och sen var det dags för obligatoriskt teater på Stadsteatern, var slut klockan nio fick ta tio bussen hem och var hemma tio över elva.

Idag har vi varit lediga, eller vi hade två inställda lektioner och då var våran matte lärare snäll och erbjöd oss att jobba med matten hemma, och det är precis vad jag håller på med under förmiddagen. Har gått sketa bra, och tycker man ser rätt smart ut när man ser bilden nedan ;)

Kvällen har jag och min mamma spenderat i Borås hos g-mormor, med mat och tv tittande. Ligger just nu i hennes soffa och väntar på att klockan ska bli ett så vi kan hämta upp pappa som har varit ute på julbord och annat bravader :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress