elinaeek

Film
Min förkylning och halsont tar kål på mig, har varit trött och seg i kroppen hela dagen idag. En kortsammanfattning på min dag är så här: 1 timmes promenad, flera timmar spenderad vid datorn, bakat våfflor och börjat titta om på one tree hill från avsnitt fyra. Fick nämligen tag på avsnitten med svensktext idag, så jag var tvungen att titta om eftersom att jag inte har hängt med helt men ändå förstått sammanhanget, + att Wilma kan titta nu också så vi satt och kollade på tre avsnitt.

Nu ska jag krypa ner i sängen och koppla in datorn i tv och titta mean girls 2. Som jag skrivit innan så älskar jag kärleksfilmer och typiska tjejfilmer, jag tycker ju om ettan och har sett den hur många gånger som helst så de är ett måste att titta på andra också :D 

Ska försöka med bättre uppdatering i morgon, god natt! :)

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress