elinaeek

Godkväll!
Har inte så mycket att säga om dagen, förutom att Matilda vännen min fick ragg av en telefonförsäljare som stod på ica, haha veckans roligaste! + att vi höll på att dö när vi fick springa till bussen, när jag stannade på busshållsplatsen gjorde bussen de samma. Ibland har man allt sekunderna på sin sida :)

Sen under eftermiddagen har jag inte fått mycket gjort, var nere hos mormor och sprang på crosstrainern i 35 minuter, har fått i mig lite käk och nu sitter jag nyduschad i min säng. Ska förbereda mig lite mer inför svenska redovisningen i morgon och hoppas att det går bra. Såg på facebook nu att de var jätte många som hade fått ´VG & MVG på sina, och de sätter ju inte bara liiite press på en.. Och eftersom att min svenska lärare inte verkar tycka om mig (hur man nu inte kan göra de, blink blink*) så kommer jag säkert inte få mer än g, skit också men mer om de i morgon!

Sitter även och tittar på lite nya kläder jag eventuellt ska införskaffa mig i morgon efter skolan, har jag tur så kanske mamma kommer in och då ska jag tvinga henne till elgiganten och titta på en datorn till mig, så tråkigt att vandra runt i stan själv känner mig jätte mobbad.. Ingen som hålla mig sällskap? ;)

Jag kan inte titta på one tree hill på kvällarna, igårkväll släkte jag inte lampan innan klockan tolv. Försent för mig som sen ska upp kvart i sex. Men de är ju såå bra! :D

   
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress